Huzur20 inşallaaaah güzel Doğum hikayen olur bence herkesin Doğum hikayesi kendine özel ve güzel olmalı sakın kötü düşünme bende öyle yapmaya çalışıyorum her zaman gebe olan arkadaşlarıma da bunu söylüyorum iyi düşünmeliyiz 🤲🏻❤️ Ve dua etmeliyiz Denizli bende İstanbul 👌