NurBalkas Selam kızlar 15 haftalık hamileyim ama hamileleğimin ilk gününden beri 2 saat ayakta bile kalsam bütün gün bacak ağrısı çekiyor üstüne basamıyorum canım yanıyor özellikle sol bacağım.Sizdede böyle bi durum var mı?
Fatmakrt NurBalkascanım normal d vit damla kullanıyor musun ileride magnezyum kalsiyum da başladı ama erken dönemde sanırım başlamıyorlar bana geç başlandı
Togbaa Ben 15+3 um aynı sorun bendede var doktoruma söyledim uzanırken ayagını az yuksek yere koy dedi fazla gün içinde aykta durma dedi