Seymanuratc Azsa yerleşme kanıdır fazla isr düşük olabilir yerleşme kanıyda düşük olmaması için iğne veriyo zaten korkma yine de iy düşün iy olsun
Sbh Rabia2019 çok açıktı kırmızı değildi çok açık sonra bir saat belki iki saat geçti sarı oldu akıl verin ablalar
Rabia2019 Sbh yok canım bence korkma, düşük olduğu zaman şiddetli ağrı ve yoğun kanama oluyor çürük gibi, ama yine de doktora görün bende de olmuştu 9. Haftamda Progwstan kullandım geçti çok şükür sakin ol 💗
Rabia2019 Sbh stres yapma canım çoğu kişide oluyor bu ben de ilk olduğunda çok korkmuştum ama doktora gittim hemen progestan verdi çok şükür geçti🙏🏻 Rahat ol ve doktora görün hemen allah korur inşallah ♥️