Merveymktrmn Yarın dış cekim yapıcaktm oyle kendim ama hava buzz gibi olucakms 36+4 üm haftaya pazar müsaitiz eşim ve ben o zaman 37+4 olucam bebek heran geleblr degl mi cekim de yaptrmak istiyorm ama soğukta da saclar uçuşacak cok kötü olacak sizce risk alıp ertelemeli miyim🙏🏻👼🏻
Arminannesi Merveymktrmn ben 38+1 de yaptırıyorum canım bizde sadece o zaman müsaitiz gelirse de bebişler yapacak bişey yok 🤭
Sirvanaydiner Merveymktrmn neden geç olsun gönlünü ferah tut inşallah o zamana kadar doğurmam diye dua et yeter 😛
Merveymktrmn Arminannesi aynen kötü olmasından sa olmaması daha iyi hem üşütücem hemde fotograflar kötü olablr
Ozderr Merveymktrmn bence geç kalmış sayılmazsın bunun belli bir zaman aralıgı yok inşallah cekim yaparken bebiş gelmez siz de rahatlıkla yaparsınız 😂🥰
AygyulSina Merveymktrmn su dıs cekimleri hep dis cekim diye okuyorum ve dia agrisi aklima geliyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ haftaya erteleye bilirsin bence yada studio baska cagren yok
Merveymktrmn AygyulSina AygyulSina ayy çok üzüldm geçmiş olsun 😔 Erteledm gitti valla canım nasip artık gerisi 🥰🥰
Zehra5507 Merveymktrmn ben şuan 36 haftalığım iki hafta önce yaptırdım hava çok güzeldi Antalya da olmanın farkı 😊 biraz geç kalmışsınız
Merveymktrmn Zehra5507 ya evt artı bide taşındm ben 😬 önceki haftalar daha iyiydi ama cok yorgundk evimz bile yoktu sans artk 🥰🥰
Merveymktrmn useyma ücreti var işte cok masraf ettik eşime diyemiyorm artık biz kendimiz çekicektk ortalama fitat ne kdar acaba