mavipanterannesi prensessannesiiii sanırım doğurana kadar devam canım:) faydası yok ben uyuz olmuştum daha beterini yaşadım onu atlattık şimdi genelik kasıntısı yaşıyorum vücudumun heryeri yara bere içinde
Merveegazann prensessannesiiii Allah yardımcın olsun bende resmen uyuz olmuştum Bi ilaç verdi doktorum biraz hafifletmişti şimdi doğurdum kurtuldum çok şükürr
Linam prensessannesiiii Ben resmen ağlıyordum vallah çok zor eşimde bana bakardı birden onuda kalıntı tutardı sabaha kdr birlikte kaşınırdık ahahah bi degişik sen kaşınınca karşındakide hemen kaşınıyor ahahah
Hanife_ prensessannesiiii ay ne pis bi kaşınmaktı ya 3 hafta fln sürdü Allahtan gecti şimdi 37 yim hiç geçmicek zannettim belki gebelik kolestazıdır dedim kan verdim bişe çıkmadı sonra hergün banyo yaptım öyle biraz rahatladım