Zeyneb99 Gebelikte bilgim yok canım yaşamadım öyle bişey sen gene doktoruna danış ama şöyle bişey yaşadım annemde çıktı kolunun altında şişlik oda korktu ilk başta ama sonra sivilce gibi uç verdi aktı geçti kayboldu bendede çok çıkıyo sivilce gibi ama uç vermiyo deri altından sonra kendiliğinden kayboluyo ama sen gene doktora danış ne olur ne olmaz