RdvnMlkn Kızlar bazen karnım bi bomba gbi patlayacak gbi oluyo 30+5 haftadayız karnım o kadar cıkmamıs
Bulut74 RdvnMlkn arada oluyor ama yediklerimden sanırım. Son bi haftadır akşamları salatayla geçiştirdim. Rahatım mesela bu akşam fazla kaçırdım 2 kere yemek yedim bomba gibiyim patlayacam. Şimdi 30+5 oldum bende😔
Aysktr RdvnMlkn benim çok oluyordu bebek değildi emindim ama kaskatı oluyordu karnım ne oturabiliyordum ne yürüyebiliyordum soda içince rahatlıyodum
Nursemom RdvnMlkn benim geceleri yatmadan önce olurdu. Yemek, meyve, süt derken en son yatağa gittiğimde patlamaya hazır bomba olurdum sabaha kadar inerdi ama gece hiç rahat edemezdim. Bu ara biraz rahatım şükür 😟
Ozderr RdvnMlkn gaz problemi de olusmus olabilir bazen bende de oluyor ama benmki tuvalete cıkamamaktan
Bulut74 RdvnMlkn gazın vardır belki. O da rahatsız ediyor 😔 bi de kilo artışı varsa ondanda olabilir 🤔
Pnardadas Bende de öyle oluyor ara sira düz bir şekilde yuruyemem mesela düz duramam o yüzden yürüyüş yapmak lazım hemen o.bir nebze geçiştiriyor veya sırt üstü uzanip dinlenmek
Elikkk Ben valla zaten çok yiyemiyorum imkanı yok az yiyorum şişiyorum tuvaletede çıkıyorum ama normal galiba
Elifsaadet RdvnMlkn aynen ben 20. Haftadayım, akşam yemeğinden sonra iğne batırsan patlarım o derece, gaz mı desem nedir bu bilmiyorum, zaten kabızlıkta var🤕
[silindi] Aienma daha net bi tarih vermedi canım ama sata göre 20 haziran gözukuyor sana bi tarih verdiler mi
Aienma [silindi] canım bende de 20 Haziran görünüyor ama doktor 9-15 Haziran arası dedi. Bi kaç gün de önden gidiyor
Nalanktl RdvnMlkn 26+5 im bazen sanki iğne batırsam patlayacak gibi oluyor. Dün doktora sordum normal dedi gazmış