minikmucizem1_ yok bana yatış falan yapmadılar sadece iğne yaptılar krampların olur dedi kanaman olur dedi doktor hemşireye iğnenin ne kadar yapılacağını söyledi 75 ml yaptılar sonra bi saat kadar dinlendirip gönderdiler şiddetli ağrın olursa diye telefon numarasını verdi dördüncü gün ölçtür değerini bi de yedinci gün dedi dördüncü yüksek çıkarsa korkma yedinci gün önemli olan düşüşe geçtiyse tamamdır dedi