prensessannesiiii 21haftama giricem ama benim kız hala bi tekme dahi atmıyoooo napsamda bnu haraketlendirsem 🙈🙈
Gulsennnnb prensessannesiiii 19.dayım pitpitlarim var bnmde kiz dr dediğinde gre ilk gebelikte gec hissedebiliyormuş
E23ww prensessannesiiii ilk.gebelikse normal canim bende tam 21 haftamda.hissetmisim ikinci.gebeligimdede 20de.hissettim yapi.meselesiyle.alakali.bu duurm biraz
BaharSefvan prensessannesiiii benm de ilk gebeliğim 17 haftada hssetmete başladım şuan 22+4 olduk bildiğin halay çekiyo prensesim😁
Tgbatem İlk gebelikler de 24 e kadar hissetmemek normal diyorlar dr a gidip kalp atışını kontrol ettirip içiniz rahat etsin
Canparelerim prensessannesiiii çikolata yiyip sağ tarafına yat canım benim kızım çok belli ederdi böyle yapınca
Sengulkrgz prensessannesiiii bende 21+4um oyle arada kucuk kucuk minnak hareketlerini hissediyorum ama tekme yok oyle guclubde hareketleri hissetmiyorummm
Esrateke prensessannesiiii canım benim ilk gebeliğim ve ben kızımı 23 haftamdan sonra hissettim normal yani.
Eliffnurr2701 prensessannesiiii benimde 19+4 oldu kızım olucak inşallah tekmelerini hissediyorum ama içimde hareketlerini hissedemiyorum normaldir herhalde
gksuaks prensessannesiiii 24. Haftanıza kadar yolu var ben de 22. Haftamda hissetmiştim ilk tekmesini. Biraz daha sabır🙏🏻
Menis21 prensessannesiiii ilk gebeliğiniz mi eğer oylesyse normal daha geç hissedersiniz sonraki gebeliklerde daha etken hissediliyormus
Burcu3572 prensessannesiiii Benim de ikinci gebelik olmasına rağmen 21 civarı hissettim hep korlu vardı.bende 15 gün de bir doktora giderdim
Series26 prensessannesiiii valla benim oğlan portakal suyuna pekmezi koyunca halı sahaya çıkıyor resmen 😅😅 bence bi deneyin çikolataya bile tepki vermez normalde ama pekmezli portakal suyu çok işe yaradı bende 💁🏼♀️