Pamukgirl Kızlar 3 gündür sağ kasık ağrım ve kalça ağrısı var çok şiddetli olmasada rahatsız edici korkuyorum. Hastaneye gittim bebek gayet iyi bi problem yok ama bu ağrı neden kalça ağrısı neysede kasık ağrısını anlamıyorum idrar enfeksiyonumda yok bi yardımcı olun lütfen ya
[silindi] Pamukgirl o dönemde benimde oldu araştırırken erkek bebekse ağrır diye denk geldim post açtım yüzde doksanı öyle çıktı geçicidir inşallah üzülme 😂
Ezgib Pamukgirl kuzum ben 15 haftalık gebeyim ve ara ara benimde agiryor ama 12 de aralıksız aridi doktorum magnezyum ilaci icmemi istemedi soda ic muz ye demisti biraz işe yaradi gibi
Meral1453 Canımbbenim de çok kötü oluyordu her gittiğimde normal dedi magnezyum eksikliği ..magnezyum tozları var ama önerilmiyor ..her gün bi soda iç ben düzenli içtiğimden beri çok şükür şikayetim kalmadı
Gazell Kasık ağrısı gebeliğin her döneminde olabilir korkma kendini çok yorma kalça ağrısı da oluyor genelde magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor doktoruna danış takviye verir mutlaka korkma hiç
Pamukgirl [silindi] 12 haftalığım devlete gidiyorum 2 dir. Ondan önce bütün özel hastanelere gittim devlete başladım şimdi. İkili taramayı düşünüyorum şimdide bakalım.
Pamukgirl Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için kızlar 🙏 içim rahatladı gerçekten 3 gündür düşündükçe kafayı yiyorum uyuyorum aynı uyanıyorum aynı doktora gittim bebeğe baktık sadece çok şükür iyiydi
Pamukgirl Ezgib soda bende içiyorum arada çok sık olmasada ama bu çok hafif bi ağrı bu kalça ağrısı kasık ağrısından öncede vardı
Oglanannesi11 Pamukgirl ayakta kalmaktan kalça ağrıyor bi kaç gün uzanıp dinlen ayakta kalma çok fazla
Zeyneb35 Benimde öyleydi canım çok korkuyordum ama sonradan anladım ki bebek hep o tarafta baskı oluyor o yüzden ağrıyor