Sevcanesme Bende hiç hamilelik belirtisi kalmadı midem bulanıyordu artık bulanmıyor halsizlik yok artık siz nasılsınız anneler
Caah Sevcanesme mide bulantılarım yok denecek kadar azaldı baş ağrısı ve sırt bel ağrısı çoğaldı 13 +2 yüz bizde
Irem19 Sevcanesme bende hala arada bir kusma oluyor halsizlik bende cok fazla acaba vitamin eksiliğinden olabilir mi ki doktora sormak lazım
Caah Sevcanesme o his bana da oluyor kontrole gidip ultrasonun oraya yayıp doktoru beklerken nasıl açana büyüdü mü iyi mi kalbi nasıl neler neler
Sevcanesme Caah aynen canım belim çok ağrıyor bende 13+3 bugün felaket birşekilde belim ağrıyor mide bulantımda aynen dediğin gibi azaldı kusmuyorum artık
Sevcanesme Caah aynen valla doktora daha 2 hafta felan var cinsiyet öğrenmek için gidicez siz öğrendiniz mi
Caah Sevcanesme aynen bide o heyecan var bize oğlana benziyor ama kesin değil daha heveslenmeyin dedi
Irem19 Sevcanesme ben 12 haftada doktor kesin kız dedi ama yinede birşey almadım değişebilir dediler o yüzden haftaya bir daha gidicem bakalım
Sevcanesme Caah ben 11 haftalıkken gittim doktorum tahmin etti gibime geldi ama bize söylemedi mi aceba 1 ay sonra gelin dedi
Sevcanesme Caah neyse sabretçez artık öğrenmek istiyorum bir an önce onun kıyafetlerini almak istiyorum
Sevcanesme Irem19 valla ben gün içinde hiç birşey yemiyorum yemek geçmiyor resmen boğazımdan yeni yeni bişeyler yapmaya başladım
Caah Irem19 on iki haftada iyi kesin konuşmuş 😳 kız mı hissediyorsunuz ben bi hissedemedim bi gün koş görüyorum bi gün oğlan rüyamdada 😊