Kader5516 Aynı düşüncedeyiz. Bende Kurtköy Ersoy’a gidiyorum. İlk gebeliğim de malesef bebeğimi kaybettim. 4.5 aylık hamileydim. Haftada bir gidiyordum yanına yani korkudan yaşadığım sorunlardan dolayı. Çünkü hep problemli geçiyordu. Hiç anlamadan dinlemeden gönderiyordu beni. Olur bazı gebelik de bir şey olmaz. En kötü olacak şey sezeryan olursun falan diyordu. Ve ben başka doktordan öğrenmiştim eşi aşağoda olduğu için meğerse problemler oluyormuş. Kendisine gidip söyledim. Aaa evet öyleymiş dedi. Ve ben hiçbir ilaç tedavi yapmadı. Hiç umursamadı. Ama şimdi Ayşegül hanıma gidiyorum. Ersoy’da o da. Şu an 24 haftalık oldum. Çok şükür çok memnunum. Çok ilgili tecrubeli. Dinliyor sorunlarını çözüyor. Şu an çok memnunum yani