Aysemlg canım seni en iyi ben anlarım herhalde, benim de kedim vardı doktorum hemen evden uzaklaştırmami söyledi, aile dostu bir doktorumuz var ona danışıp aynı cevabı alınca eşim çok tedirgin oldu, bi arkadaşa verdim. Sonradan duydum sıkıntı olmuyormuş. Olan benim kızıma oldu, su hayattaki tek pişmanlığım diyebilirim. Dogumdan sonra alacağım hemen bir kedi 😔