Oglanannesi11
Oglanannesi11 baştan anlatayım sana 😊😊
Ben ameliyattan çok korkan biriyim, kendi tercihimle ana tanık olmak için spinal tercih ettim ve hemen uyuşuyorsun o güzelliği var. İlk yürüme değişik geliyor biraz acıyor ama geçiyor tabiiki. 2 saatte bir 10 dakika yürümen gerek hiç korkma. Rezene çayı, kayısı kompostosu , şehriyeli tavuk çorbası ve tarhana çorbası yedim. Rezene bol iç gazını çıkarman için birebir diyebilirim. Ben gecelik giydim çok rahat oluyor çünkü kanama kontrolüne geliyorlar hemşireler yürüyene kadar sonra bakmıyorlar. Birde en büyük boy Depend bez ve lohusa külodu al mutlaka lavobaya giderken iyi oluyor emzirme südyeni iyi oluyor çantaya koy.
Ben 2. Gün merdiven inip çıkmaya başladım hastanede. Hemen sütün gelmiyor anestezi etkisinden dolayı ama mutlaka bol bol emzir 😊😊başka merak ettiğin varsa yaz bana unuttuğum olabilir