Gamzesi geçmiş olsun ilk haftalarda bel ağrısı kasık ağrısı normal. Benim ilk gebeliğimde 9 ay boyunca kasık ve bel agrım oldu .Direk eğilip kalkma dizlerinle eğil kalk ilk 3 ay önemli biliyorsun ki kendini yorma bol bol istirahat merak etme herşey güzel olacak.