Huzur20 Menis21 Bekarken vardı çok kötü bisey ya 1 sene filan sürmüştü doktor bi ilaç vermişti onla gecmisti
DemetDigesu Benım cok kucukken olmustu genelde cocuklar ellerını yıkamaz ve agzına goturur hamıleyken olmasınıza sasırdım doktora sorun bence mutlaka gebelıkte ıcılen bır ılacı vardır onun kasıntısı korkunc vırsey duramazsınız
ipeksi Haticeebasyoll yukarıda yazdım sirkeli su mutlaka deneyin sirkenin hiç bi zararı yok faydasını da göreceğinizi düşünüyorum.