gamze2208 aynı ağrıları ilk gebeliğimde de yaşadım şimdi de yaşıyorum çok iyi biliyorum. Benden tavsiye akşam yemeğinizi erken yiyin öğünleri sık tutun az az yiyin, gaz yapacak yitirecekler tüketmemeye özen gösterin mecbur kalırsanız kimyon ilave edin. Gebelikte artan hormonlar nedeniyle mide kaslarımızda gevşeme yavaş çalışma olabiliyor bahsettiğiniz ağrının tek sebebi hazımsızlık, mide gazından kurtulduğunuz zaman mutlaka rahatlarsınız.