Seherr valla bende yiyorum çilek. Nar da yedim bol bol. Ciğer de yedim yaptım da elimide sürdüm yani ciğere. Yani öyle bişey olsa benim de kızımın heryeri ciğer çilek nar lekesi olması lazım. İnanmıyorum böyle şeylere bende. Bakalım doğsun görecez 💁🏻♀️