Deletedmom667 Edzeaydgn benım saclarım ombrelı ama gebelıkten once yaptırmıstım.. Cunku doktorum gebelıkte ombre onermemıstı.. Suan Dıplerım cıktı doktoruma sordugumda bitkisel boyayla dip boyası yaptırabılırsın ama renk acıcı vs kesınlıkle onermıyorum dedi..
lal82 Edzeaydgn ben geçen hafta boyadım.amonyak içermeyen boya aldım.kokusu yok ve diğer boyalar gibi rahatsızlık vermedi.doktorum izin verdi bana