Edzeaydgn 5 haftalık hamileyim baş ağrılarım başladı saçlarım yük gibi geliyor.saçlarımı kesyirmek istiyorum en azından bağlanmayacak şekilde.ama hamileyken saç kestirilmezmiş bebeğin ömrü kısa olurmuş falan filan diyorlar.Var mı saç kestiren hamileyken.
Deletedmom133 Edzeaydgn batıl inançtan başka bir şey değil herkes kestiriyor ömrü Allah veriyor makas değil 😀
meva_ Edzeaydgn bende kestirdim canım çok rahatlıyor insan gerçekten 😊 boswrr bazı sözleri kafaya çok takmicaksın 😊😊😊
senayck Edzeaydgn 3aylik hamileyken kestirdim kış geliyor hasta falan yapmasin diye sinuzitim de vardi şuan 8ayligiz batıl inanç takmamak gerek doğum öncesi yine kestircem
meva_ Edzeaydgn evet canım 21 haftalıgım Suan İnan çok rahatlıyorsun yani uzunsa kestir Doğuma kadar yine uzuyacak cunku 🙂
Nezahatozen 24 haftaligim artık dayanamadım kestirdim bi kaç tanıdığım insanda kestirmişti normal de kestirme filan derler ama dinlemedim
Merveliii Edzeaydgn valla canım ben neler duydum saç kesilmezmiş yok neymiş boya yapılmazmış 2 kere boyadım çok şükür bişey olmadı nar yeme çilek yeme dediler bebekte leke olurmuş boş boş kuruntular bence dinleme batıl inanç hep