RukiyeMente bende ayni sizin gibi dusunuyorum. Para olmadigindan degil cok sukur ama ne gerek var yani. Kayinvalidem ozel hastane meraklisi biraz. Parayi verince cok iyi olucak her sey saniyor. Ben de bu saatten sonra risk almak istemiyorum doktor degistirerek. Bir de tanidik doktor muhabbeti araya girince bir sey diyemiyorsunuz. Halbuki en guzel kaziklar tanidiklara, arkadaslara atilir. Es dostla ticaret yapanlar bilir bunu. Kayinvalidem ove ove bitiremiyor. Tamam evet doktor cok iyi ama bana parayla iyilik gibi geliyor bu😄