YesimPrvn aynisini doktor bama dedi. 19 mm kese bebek gorunmedi ne alttan ne ustten hatta baslik acmistim.buraya doktor bos gebelik almamiz lazim ne yapacagim diye. Aldirma dedi sagolsun arkadaslar ayni gun memleketime gittim bebegi de kalp atisini da gorduk. Sakinnn aceleeee etmeeeeee lutfen