feyzaa34 kuzum benım 8.9. Haftalarda deli gibi basım agrıyordu doktorum tansıyonumu olctugunde dusuk o yuzden demıstı.. Basın agrıyınca ölc tansıyonunu dusukse ayran ıc dengeler dedi. Cidden gecti duzenlı ayran ıctım tuzlu değil ama normal.. 21. Haftadayım hala içerim alıskanlık oldu=)