Gozikk Canım benim erken doğum riskimden dolayı 70 sancıyı gördüm acı eşiğimde yüksek falan değil ama inan regl sancısından daha kötü değil. Dayanılmayacak gibi olsa kimse ikinci üçüncü çocukları yapmaz. Gebe okuluna gittin mi bilmiyorum ama bize hep şunu anlattılar sancı geldiğinde bağırmak yerine derin derin nefes almalıymışız. Bağırdığımızda adrenalin salgıladığımız için o oksitosin hormonunu baskılıyormuş ve acıları daha yoğun hissediyormuşuz. Ayrıca süt üretimini baskılıyormuş. Olabildiğince sakin olmaya çalış yatarak karşılama sancılarını. Eğil kalk-yürüyüş yap eğer hastanede varsa pilates topuna oturup bacaklarını aç sağa sola doğru eğil açılmanı çok hızlandırır👍🏻