Tugbatje eskiden düşük oranları çok yüksekmiş kimse vitamin calsiyum kullanmamış bebek güçsüz kalmış gelişememiş bence bunlar hep ondan cıkmış. Bizim saçımızla hiçbir alakası yok bence tamamen hurafe. Onlara kalsa kaş almayalım tırnak dahi kesmeyelim