Kbranur41 bende önermem normalde içinde şeker olduğu için ama yemene çok dikkat ediyorsan buna da dikkat et derim
Tabi bende içmeZdim hiç düne kadar dün limonlu olanı canım çekti bir dikişte içtim çünkü su içemiyorum evde limon sıktım olmuyor salatalık dildim nane koydum yok yok en son öğlen 12 de içtim suyu midem bulanıyor su içerken