Us41 Doktorum beni önemsemedi ve taburcu etti ama hala sancım ve akıntım devam ediyor basına gelen varmı
Us41 Cok 1 gün hastanede kaldım kahve de geldi beyaz da kanlı da geldi sancılarımı engelleyici hap serım verdiler bugun sancılarım bitince tabırcu ettler ama eve geldim yine akıntım var ve sancım yavas yavas basladı akıntıyı önemsemedi hastanede gitsem yine aynını der diye gitmiyorum da moralim cok bozuk
Us41 Yasemincifci onu da düşündüm ama gittigim hastane kadın dogum hastanesiydi ve güya sıra almak için gebe kadınların birbirini ittiiği bi doktor alanının en iyisi diye tanınıyo ama beni gönderdi