Eminesogut Kızlar 3 gecesir kollarım çok uyuşuyor sabaha kadar uyuyamıyorum bi çaresi var mı acaba doktorum normal olur dedi ama hiç hissetmiyorum kolumu oda uyumamı engelliyor ne yapacağımı bilmiyorum😞😞
Rabia42 Eminesogut canım ben 13 haftama giricem ama hala geçmedi maalesef. Doktor normal dedi oluyomus ne zaman geçeceği muamma😄 yeterki dogsunlarda her acıya razıyım 🤗
Eminesogut Kelebekkkk Rabia42 29+5 günlüğüm 3 gündür başladı bende ama hiç uyuyamıyorum geceleri inşallah biran önce geçer
Rabia42 Eminesogut valla zor oluyor ben bile kivraniyorum uyuyamıyorum kol bacak Allah ne verdiyse uyuşuyor 😂