noninoni Iyı aksamlar kızlar Bugün akıntı ıle berabet cook az görülmıyecek kadar kan geldı acıle gıttım kan verdım ıdral verdım hıc bı sıkıntı cıkmadı baska bı ıslem de yapılmadı hap felan da vermedıler yınede bıraz tetırgınım bebegım ıyı mı dır sıze?🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Aysnrplt noninoni ultrasonla bakıldı mı peki? Ben de lekelenme yaşadım baya görünür cinstendi tabi iğne ilaç kullandım
Melisecmel Ben mesela 2 aya kadar hep yatiodum yormuyodum kendimi 2.aydan sonra artık normal davranıyorum sende dikkat et Allahın izni ile bisi olmz iyi beslen fazla yürüme