Maviyesil121212 geçen benimde oldu öle muayenede sordm idrar kaçrma akıntı olablr suyuna bakalm dedi normal çıktı suyu birden fazla geliyo zaten dedi anlarsn dedi eğer anlamassan sancılarını takip et 3 dk da bire düştümmü gel hemen dedi akıntı falandr yani stres yapma