Eymenimin ilaç vermeyenler oluyor o zaman ıkınırken mecbur oluyor ben geliyor dedim gelsin ayıp değil normal burda deyip ıkınmana bak benek gelsin demişti afedersiniz onun kızmaya hakkı yok ki elinizde olan birşey değil ben acil müdaheleden dolayı devlette olmak zorunda kaldım vermediler ama özelde verdiklerini biliyorum ilaç