Nezihanes canım seni çok iyi anlıyorum bende iki kere yaşadım daha önce seninki ne derece bilmiyorum ama. Bende bıkmıştım hastaneye gitmekten adet geciktiğinde bile eşim zorla götürdü. 12 hafta olup da hareketlerini falan görünce o zaman hissettim o zaman farkına vardım 🥰 sende git gör o zaman gerçekten daha farklı oluyor