Dilek65 Iki ayrı ölçüm nasil yapiliyo ben hastanedeyim yatırdılar bi 3 cm açılma diyo birde parmak ucu hicbirsey anlamadım yatırdılar çıkmak istiyorum gönderemeyiz diyorlar 39+6gunluk hamileym suni sancı veremeyiz diyorlar bekliycez
Zuleyhakaan Dilek65 ben kendı sancımı beklicem dıye cıkmıştım imza attırmışlardı bana. Tabı sende ve bebekte bı sıkıntı olmadığını düşünüyosan