burhanaltintop Bebek arabasını 6 aya kadar almasam sizce ilk doğdugu anlardan itibaren kanguru kullanılır kı? Mantıklı mı? Sonrasında da baston araba alsak
Agg0207 burhanaltintop bence hiç kullanışlı degil canım kızım 3 bucuk aylık hep bebek arabasını kullanıyorz bebek içinde büyük rahatlık bnce arabada yatmak
gdaslik burhanaltintop sling alabilirsin yatar pozisyonda tutan slingler var halka sling diye geçiyor ya da esnek kumaştan olan wrap slingler yenidoğandan itibaren kullanılabiliyormuş.
Derya341986 burhanaltintop valla iki buçuk aylık çocuğum var inan ikisinin de yeri ayrı mesela annene gidiceksin çok uzak değil kanguruyla git çünkü kanepe de uzandırabilirsin ama bir mekana gidiceksin kanguru olmaz çocuğu uzandırabileceğin bür yer lazım
2kizannesi- burhanaltintop Bebek arabalarında artık yanında puset oluyor oturtma pozisyonuna kadar falan pusete koyuyorlar bebek arabasına değil zaten, kanguru rahat olmaz ilk başlarda
Deletedmom277 gizemmm olur mu öyle şey 2 3 aylık bebek gayet güzel kanguru da durabilir 6. Aydan sonra bebek taşınır mı onda beli mahvolur insanın
gizemmm Deletedmom277 Benim bebeğim 4. Ayda oturmaya başladı 4. Aydan önce kullanmadım. Dikkat ederseniz satılan kanguru reklam ve resimlerinde yenidoğan değil 6+ ve üzeri bebekler var. Bunu da bana e bebek mağaza Ve joker baby çalışanları söyledi
melegmgeliyor0 yenidogan aparatyla ds olsa kanguru onerilmiyor 4 aya kadar. omurga gelisimini engelliyor diye
gdaslik gizemmm ben de bu ara onun araştırmasındayım kanguru almayacağım ama sling alacağım baktım bir iki aylık bebeği bile sarıyorlar youtube da ya da aynı slingle bir buçuk yaşındaki çocuğu biraz ömürlük gibi ondan daha kullanışlı geldi slingler bana
gizemmm gdaslik bana çocuk doktorumuz söylemişti. Yan kullan slingi bacaklarını ayırmadan diye. Ben doktorumuzdan çok memnunuz çok iyi alanında. Kalça çıkışını engeller diyorsunuz ama doktorlar önermiyor 1-2 aylık bebek için. E bebek görevlileri bile 4-6 Aydan önce kullanmayın dedi. Bende sling kullandım o dönem
Burcuveburcum burhanaltintop kaliteli bir kanguru gayet kullanışlı ama bebek arabası da çok lazım oluyor bence ikisini de alıp kenara koyun
bebekteyaparimkariyerde burhanaltintop 2-3aylıkken gezebilirsin ama aldığın kanguru önemli.ayrıca kanguru kalça çıkıklarının oluşmasını önler kullanılmaz diyen arkadaşlara bilgi geçeyim.
GokSem burhanaltintop Özellikle erkek bebeklerde ilk aylarda önerilmiyor zaten genelde de sakıncalı bebek doğru pozisyonda kalamıyor içinde eğilip bükülüyor
gdaslik gizemmm ben kalça çıkığı falan yazmamamışım ynlış oldu galiba ben de sling kullancam kanguru almayı düşünmüyorum zaten