istkizannesi Bi el atın be canlarım. Bu son anketim olacak inşallah. Doğurucam adı yok hala☹️ Benim adım da Betül bu arada😬 Eylül Elif Eylül Zeynep Ela Beril
Yaser27 istkizannesi Beril bence bu aralar benim de çok hoşuma gidiyor biz kızımızın adını Eslem koyacağız da yanına Eslem Beril koysam mi diye kararsız kaldım
Elifsph istkizannesi kusura bakma canım ben öyle öeneride bulundum beril çok güzel Bir elif de ben olarak elif eylül de olabilir 🤗🤗
Elifsph istkizannesi inşallah en kısa sürede seçersin bizimde zor oldu hep kıza bulmuştuk erkek olunca zorda olsa karar verdik 😂😊
istkizannesi Elifsph bizim de erkek hazırdı kız olunca işte böyle kaldık ortada canım ya😂😂😂 çok sağol
Elifsaadet istkizannesi zeynep ela güzel, elif eylül uymamış, bunlardan birini tercih edeceksen ya elif ya eylül koy ikiside güzel.