Lavinia1924 Arkadaşlar doğumdan sonra kullanmaya sizler ne aldiniz hasta bezi mi yoksa pedlerden mi eksiğim o kaldi kararsiz kaldım dogum şeklim ne olcak oda daha belli değil şuan 29+5 haftalığız
yamacinannesi Lavinia1924 lohusa pedi al canım. Ben depend almıştım ama kilot gibi olunca bacağı kaldırıp giymesi zor oluyor. Ped daha rahat
Yurdanur Lavinia1924 ben deepend aldım canım külot gibi giyiliyor yandan yırtıp çıkarıp atıyorsun açıp baktım kullanışlı gibi geldi ilk günler kanama çok oluyo diyolar o zamanlar idare etsin yeter sonra normal pedlere geçerim
Lavinia1924 Edebyahu inşallah canım bende madem depend alayim haziranda olcak doğum pişirmez heralde altimi :) kac beden aldin
Lavinia1924 yamacinannesi lahusa pedi i nasıl normal adet olduğumuz zaman kullandığımız gece pedleri gibimi uzunluğu felan
yamacinannesi Lavinia1924 normal gece pedinden daha büyük. Sadece kilot gibi değil bildiğimiz ped gibi. Ebebekten alabilirsin. Depend diyo herkes. Giymesi gerçekten zor. Tecrübeye sabit😉
yamacinannesi Lavinia1924 normal gece pedinden daha büyük. Sadece kilot gibi değil bildiğimiz ped gibi. Ebebekten alabilirsin. Depend diyo herkes. Giymesi gerçekten zor. Tecrübeye sabit😉
Bugramom Lavinia1924 depend aldim sok markette 9 adeti 36 tl falandi auriyeten lohusa pedi aldim e bebekten
Lavinia1924 Hepinize tesekkur ederim çoğunluk depend demiş depend alayim ozaman en büyük boy cokmu buyik gelir ki belki daha sonrası içinde bide lahusa pedi alırım bulundururum 😊
yamacinannesi Lavinia1924 o depend diyen çoğunluk hala hamile canım. Ben doğum yaptım. Benden söylemesi😉