Nursevda Benim son adet tarihim 19 Kasım ama ilk muayenemde cihaza göre 25 Kasım dedi doktor ve sonraki doktorda kayıtlı olan hep o tarihten gitti her gitmemde bebek 1 hafta önde diyor gelişimi. Şimdi ben doktora göre 18 haftalık mı oluyorum yoksa sata göre 19 haftalık mı ?
meeese Nursevda 1 hafta önde bebek ama o daha çok değişir bazen ilerde oluyor bazen geri bazen aynı haftada. Benim çok değişti. Önemli olan sat a göre haftadır yani siz 11 hafta ise 11 hafta diyeceksiniz.usg önemli değil. O sadece kilosu boyu vs etkiliyor.
Tugcesmsk @Nursevda benım de satım 19 Kasım. Ama geç döllenme vs derken aralık 12 sat sayiyi doktorlar. Ve tabı kı hep makineyi naz alıyorlar. Ikı doktora aynı anda gidiyorum. 1 er gun oynuyor makineleri. Ve Su an 15+3 cıkıyorum. Asla satı baz almıyorlar