SevgiKyc Gebelikte yüzdeki cilt lekeleri nasıl geçer bilen var mı ? Özellikle kız bebiş bekleyen anneler 🤷🏻♀️
AlyaSu SevgiKyc hiç leke oluşmadı canım bilmiyorum daha erken mi ama Güneşe fazla çıkma annemin demesiyle 😊bu arada 31+4 haftalık olduk
Betuel11 Hamilelikde cilt çok hassas oluyormuş diğer bölgelere nazaran cilt lekeleri konusunda o yüzden dışarı çıkarken güneşli güneşsiz havalarda çok iyi bir güneş kremi alın yüz için olanından benim eczacım öyle söylemişdi ben Cosmed Hassas Ciltler için Güneş Bakım Kremi SPF50 yi kullanıyorum tavsiye ederim
Aycankolay Benimde suratımda cok sivilce cıkıyodu sonra iz ve leke oluştu bepantol cilt kremi aldım hergün düzenli kullandım geciriyo.
SevgiKyc Pek güneşi göremedik daha ama çillerim oluştu göz altında lekelenmeler falan tavsilerinizi değerlendireceğim teşekkürler 🙏🏻