Hamilebiranne Arkadaşlar bugün 8+5 haftalık olduk kontrole gittik kalp atışlarımız iyi güzel keseyede düzgün dedi doktor ama bilemedim sizce normal mi şeklinin böyle olması. https://i.hizliresim.com/qdZA3B.jpg
Hamilebiranne AlyaSu şuan buzdolabının üzerinde asılı saklicam tabiki🐥🐥 hatta onun için bir defter yapmak istiyorum minimal görüntülerini saklayacağım ♥️
AlyaSu Hamilebiranne en iyisi canım bende astım buzdolabına 😊 bide dosyom var diğerlerini de onda saklıyorum 😊
deletedmom9494 Hamilebiranne bu tahlillerini ultrason resimlerini reçetelerini hepsini bir dosya yap demişti doktorum