lisadelallara 19+5 haftalık bebişlerinizin hareketlerini hissedenleriniz var mı acaba? ben halen hissedemedim✋😕
Papatyapapatya lisadelallara canım ben 19+3 te az hiss ettim...kıdıklanma gibi...şimdi 20+1 olduk çokta fazla hiss etmiyorum yinede...hiss edeceksin az sabr et canım...❤🌼
Elifsph lisadelallara bende 19+3 canım bendd çok hissedemiyorum bazen endişe ediyorum ama dun doktora gittim iyi çok şğkür zamanla hissedeceğiz inşallah hareketleri daha belirgin olacak inşallah bende sabırsızlanıyorum arada hissediyorum ama çok değil