Deletedmom344 bazıları ayda 2kez yumurtlayabiliyo cnm. Bunu tanıdık bi doktor söylemişti. Hatta ben ocaktaki gebeliğimi bilmiyordum çünkü yumurtlamayı kaçırdım demiştim. O sıralar eşim şehir dışındaydı. O geldikten sonra hamile kalmışım çok şaşırmıştım. Ama bazen böyle olabiliyormuş. Bence degerlendir bugununu de mutlaka..