Mrvgrkan sende aynı benim gibisin bazen eşimle tartışıoz içime atıyorum ağlıyorum Felan diyorum ya bebeğime bisj olduysa. Onun için inanki hiç gerek yok strese girmeye Vala bak bebeğini düşün ben öyle yapıyorum çünkü o küçücük ya o kaldıramaz bunu annesi