Ebratc üzerimde ameliyat önlüğü, başımda ameliyat bonesi vardı. Sadece koridordan geçerken yazmayı üstten başıma attılar. Ameliyathaneden girince hemşire alıp aileme verdi. Çıkışta da bu şekilde çıkardılar. Doktorlar aman türbanlı saçının teli görünmesin die pek uğraşmıolar zaten