ipekkizim Kızlar 1 buçuk ay önce sezeryan oldum 2 hafta sonra ağrılarım tamamen geçmişti ama kendimi zorladığım için dünden beridir dikiş yerim ağrıyo ve dikiş yerin sağ tarafı yumurta gibi şişmiş bu durumu yaşayan var mı normal mi acaba 🤔
Hulyarsln ipekkizim muhtemelen dikiş yeriniz zorlamadan kaynaklı ödem yaptı geciktirmeyin doktora görünün..