duygudddd canım 36+1 sırt ağrıları var ve ne yattığımdan ne oturduğumdan keyif alıyorum 😂ama hoşuma gidiyo paşa yerleşiyo o rahat kendi istediği gibi🌹 karnımda çok büyük değil aslında bu saatten sonra doğsada korkmuyorum artık çok şükür bu günümüze 🤲🏻😍cumartesi kontrol var çatı olacak belki 22 haftadan beri de erken Doğum riskim vardı kasılmalar dan dolayı şimdi de doğsana Allah’ın izniyle bişey olmaz diyorum 🤲🏻🤱🏻