Zeynoveannesi bende kızımın ismini doğurmadan önce nida koyucaktım ama anlamı bagırmak haykırmak demek ve aynı zamanda erkek ismi olarakta kullanılıyor hadi ondan geçtim anlam olarak bence çocuga konulcak bir isim degil ama söylemi çok güzel .zeynep nisada güzel olabilir