ikinciprensimgeliyor babymomm canim 3 hafta onde oluyosa gebelik sekerin falan mi var? Fazla cunku 3 hafta ileri.yada genetik olarak iriyseniz o da olabilir.
babymomm ikinciprensimgeliyor gebelik sekerim yok şükür ailelerimiz iyi biraz anası olmasa da babası iri :)
ikinciprensimgeliyor Ssraa nasil yani 26 ? Hesap yanlisligi var sanirim canim😊 benim 26+6 suan.tahmini dogum tarihimiz de 30 haziran
babymomm Mutlulukgeldi zamanla kendi haftasını yakalıyormus bakalım nası olcak bende istyrm ki yengec burcu olsun haziran sonu ya da temmuz başı gelsin
Ssraa ikinciprensimgeliyor canım benim 25+6 ultrasonda hep bir hafta 6 gün falan geriden görünüyor ama her şeyimiz de haftasıyla uyumlu deniyor ben anlayamadım