Kızlar merhaba sizlerle doğum hikayemi paylaşmak istiyorum çünkü gercekten zorluk acı cekmenizi istemiyorum. Cuma akşamı saat akşam 11:30 gibi kasıklarımda bir adet sancısı gibi hafif bir agrılar basladı ve ilerleyen saatlere doğru hafif hafif çoğalmaya başladı ve sürekli büyük abdest yapıyosunuz. Gece 03:30 tabilide dayanılcak bir acımı evet sizi biraz bagırtıyor yerinizden bir fırlatıyor ama dakika sürüyor diceksiniz ki neden gitmiyosun hastaneye gitmicem cünkü sancılarımı evde cekicem kızlar suni sancı okadar kötü bişeymiş ki sizin halinizi dermanınızı bırakmayan bişey o lütfen sancılarınızı evde cekin suni sancı almayın yoksa sonunuz o kadar agrıyı cekip sezeryan olur. sabaha karsı hastanemi aradım doktorum oradamı die beykozda oturuyorum ümraniye çakmak erdeme gidicem biz hazırlandık hersey hazır gidiyoruz görümcem dediki gamze bir devlet hastanesine ugrayalım acılman varmı bakalım yoksa gitmeyiz dedi suni sancı alma içeriyebir girdim beni alttan muayne edicellrr 10 cm açılmam var dediler seni hiç biryere göndermeyiz yoldadoğum yaparsın yetişemezsin dediler. Ve doğumum basladı kızlar bildiğiniz büyük abdestiniz var ve kabız olmuşsunuz onu cıkartmaya calışıyorsunuz sadecebukadar kütfen bilinçli olun sancınızı evde cekin 🙋