Mirom 33+2 yiz bizde. Bende 2gündür bütün herşeyini yıkadım ütüledim bitirdim şükür 🤲🏻 Dolabına koydum ama valize yerleştirmedim. Haftaya kontrolümüz var belki 36da doğabilir takip edelim demişti geçen hafta doktorum. Bu haftaki kontrolden sonra yerleştircem valize erken koyup ta çamaşırların kokmasını istemiyorum😐