Eymenimin bebekten bebeğe değişiyor canım korkma döner erken daha kimi bebek 38’e kadar beklio sonra dönüyor benim 26 haftalıkken döndü şuan 33+4’üz ama çok zor günler yaşattı bize erken doğumdan kalp ritminin düşüşüne kadar yaşadık şuan bi sorunumuz yok şükür ama dopum pozisyonunda olduğundan gerilmeler ve yalancı doğum sancıları çok daha fazla yaşıyorum acele etme güzel düşün güzel olsun 🌸 sağlıklı gebelikler 🌸